⃣ပိဋကတ္ေတာ္လာ သကၤန္းဝတ္တိရစၧာန္နွင့္ လူယုတ္မာမ်ား…⃣⃣
⃣ (၁)⃣
" သဒၵါလြန္၍ တဏွာက်ြံ တတ္ "
သကၤန္းဝတ္ထားသည္ ဆိုလ်ွင္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ားသည္
အလြန္တရာ ျကည္ညိဳ သဒၵါပြါး၍ ရိုေသျမတ္နိုးတတ္ျကေလ၏။
ဤသည္မွာ ျမတ္နိုးဖြယ္ ယဥ္ေက်းမွဳ အေလ့အထျဖစ္ပါေသာ္လည္း
က်ြန္ေတာ္တို႔သည္ ဘုရားကို ေစတီကြယ္ တရားကို စာေပကြယ္
သံဃာကို ဘုန္းျကီးကြယ္ ဆိုသည္မ်ိဳးမျဖစ္ရေအာင္
အထူးဂရုျပဳသင့္ျကေပသည္။ ❀ ❀ ❀
⃣ (၂)⃣
" ဘုရားကို ေစတီကြယ္ပံု "
' ဘုရားကို ေစတီကြယ္ '
' တရားကို စာေပကြယ္ '
' သံဃာကို ဘုန္းျကီးကြယ္ ' ဆိုသည့္ ဆိုလိုရင္း
အဓိပၸါယ္ကိုလည္း တည္ေတာဆရာေတာ္ျကီး၏
ဗုဒၶဝါဒဆိုင္ရာ အေမးအေျဖမ်ား တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္မွာ
ဘုရားကို ေစတီကြယ္ဆိုရာ၌ ေစတီပုထိုးမ်ား၌ ဝတ္ျပဳရာတြင္
ဘုရားရွင္၏ ဂုဏ္ေတာ္ကို ပြားမ်ားေအာက္ေမ့ရမည့္အစား
ေစတီေတာ္ကို႐ွိခိုးၿပီး ေစတီေတာ္၌သာ ၿပီးဆုံးေနပါလွ်င္
ဂုဏ္ေတာ္ေတြကို ေစတီက ကြယ္ေနသည္ျဖစ္သည့္အတြက္
အဲသည္လို ေစတီ မကြယ္ဘဲ ဂုဏ္ေတာ္ကိုသတိရဖို႔အတြက္
ဘုရားကို ေစတီ ကြယ္တယ္လို႔ ေျပာဆိုၾကျခင္းျဖစ္ေျကာင္း…❀ ❀ ❀
⃣ (၃)⃣
" တရားကို စာေပကြယ္ပံု "
တရားကို စာေပကြယ္ဆိုရာ၌ ဆိုလိုရင္း က
ဘုရား႐ွင္ရဲ႕တရားေတာ္ဟာ အလွၾကည့္ဖို႔၊ အေပ်ာ္နား ေထာင္ဖို႔
မဟုတ္ပါဘူး။ က်င့္သင့္တာကို က်င့္ဖို႔၊ ေ႐ွာင္သင့္ တာကို ေ႐ွာင္ဖို႔
ေဟာျကားထားတာျဖစ္ပါတယ္။ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္ ဟာ တရားေတာ္ကို
စာေပ၌မွ်သာ လမ္းဆုံးေနမည္။ ဓမၼက ထိက၏ အေဟာအသံမ်ွ၌သာ
လမ္းဆုံးေနမည္ ဆိုပါလွ်င္ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ား ကို ရည္ရြယ္ၿပီး တရားကို
စာေပကြယ္တယ္၊ ဓမၼကထိက ကြယ္တယ္လို႔ ေ႐ွးဆရာမ်ားက
ဆိုခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္ေျကာင္း …❀ ❀ ❀
⃣ (၄)⃣
" သံဃာကို ဘုန္းျကီးကြယ္ပံု "
သံဃာကို ဘုန္ႀကီးကြယ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားဟာလည္း
အႏုႆတိဆယ္ပါးမွာ သံဃာႏုႆတိကို ရည္ၫႊန္းတဲ့စကားပဲ။
သံဃာ ႏုႆတိ သံဃာေတာ္ကို အဖန္တလဲလဲ ေအာက္ေမ့ေန
ရမည္ဆိုေသာ္လည္း သကၤန္း ဝါဝါဝတ္ထားေသာ ဘုန္းႀကီးအေပါင္း
ဆိုလိုသည္မဟုတ္။ ထိုဘုန္းႀကီးအေပါင္းရဲ႕ သႏၲာန္မွာ တည္႐ွိတဲ့
သုပၸဋိပႏၷအစ ပုညေကၡတၱံအဆုံး႐ွိတဲ့ ဂုဏ္ေတာ္ ကို
ဆင္ျခင္ပြားမ်ားရမွာျဖစ္၍ အတြင္းက ဂုဏ္ေတာ္ကို မျမင္ပဲ
အျပင္အပ သ႑ာန္မ်ွကိုသာ ျမင္ေနလွ်င္ ဂုဏ္ ေတာ္ကိုပုဂၢိဳလ္က
ဖုံးေနလို႔၊ သံဃာကို ဘုန္းႀကီးကြယ္တယ္ လို႔ ဆိုၾကျခင္းျဖစ္ေျကာင္း
ရွင္းလင္းတင္ျပထားသည္ကို မွတ္သားဖြယ္ေတြ႔ရပါသည္။❀ ❀ ❀
⃣ (၅)⃣
" ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား ရိုးအပံု "
ဤသို႔ဆိုေလက က်ြန္ေတာ္တို႔ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္အမ်ားစုသည္
ဘုရားကို ေစတီကြယ္ တရားကို စာေပကြယ္ သံဃာကို
ဘုန္းျကီးကြယ္ ဆိုသည့္ မိရိုးဖလာ ေထရဝါဒ အမ်ိဳးအစားထဲ မသိမသာ
သိသိသာသာ ပါဝင္ေနျကသည္ကိုလည္း ျမင္ေတြ႕ရ၏။
သကၤန္းဝတ္ထားေသာ ရဟန္းတပါးပါးက မည္သို႔ပင္
ရဟန္းက်င့္ဝတ္ လူ႔က်င့္ဝတ္ေဖာက္ဖ်က္၍ ယုတ္မာေနေစကာမူ
" ဟဲ႔ မေျပာနဲ႔ မဆိုနဲ႔ ငရဲျကီးမယ္ " ဟူသည့္ လူျကီးသူမတို႔
စကားသံကို ျကားဖူးျကေပလိမ့္မည္။ဤသည္မွာ
ဘုရားကို ေစတီကြယ္ တရားကို စာေပကြယ္
သံဃာကို ဘုန္းျကီးကြယ္ ဆိုသကဲ႔သို႕ ဘုန္းျကီးကို
သကၤန္းကြယ္သြားျခင္းပင္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္။
သကၤန္းဝတ္ထားလ်ွင္ သူခိုး မုဒိန္း လူသတ္သမား
တိရစၧာန္သည္ပင္ျဖစ္ေနေစကာမူ ဘုန္းျကီးအရာသြင္းလိုက္ျကသည့္
က်ြန္ေတာ္တ္ုိ႔ လူျကီးသူမ တို႔သည္ အလြန္ရိုးအ လြန္းျကသည္
မဟုတ္ပါေလာ ။❀ ❀ ❀
⃣ (၆)⃣
" သာသနာဖ်က္မ်ား သကၤန္းအေရျခံဳလာျကပံု "
ဤရိုးအ အျပစ္ကင္းေသာ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား၏
အားနည္းခ်က္ကို အခြင့္ေကာင္းယူ၍ ယေန႔ေခတ္ကာလ
လူယုတ္မာ လူဆိုး သူခိုး မုဒိန္းမ်ားသည္ အေျကာင္းကိစၥရွိေလက
သကၤန္းအေရျခံဳ ပစ္လိုက္ျကျပီး ဘာသာဝင္ မိရိုးဖလာတို႔၏ ပူေဇာ္အထူးကို
ေျဗာင္က်က် အကန္ေတာ့ခံ အပူေဇာ္ခံလာျကေပျပီ။
သာသနာေတာ္သည္ လူယုတ္မာမ်ား ခိုေအာင္းရာ
ေနရာ႒ာနျဖစ္လာျပီး သကၤန္းသည္ လူယုတ္မာ မ်ား၏
အဝတ္အစားျဖစ္လာမည္ကိုေတာ့ မည္သည့္ ေထရဝါဒ
ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ွ မလိုလားပါဟု က်ြန္ေတာ္ ယံုျကည္၏။
ေအာက္ေဖာ္ျပပါ တိပိဋကလာ တရားေတာ္မ်ား၌
သကၤန္းဝတ္ထားတိုင္း ရေသ့ ရဟန္း မဟုတ္သည္ကို
ေတြ႕ရမည္ျဖစ္ျဖစ္ျပီး သကၤန္းဝတ္ထားတိုင္းလည္း
ရဟန္းအက်င့္မရွိ သကၤန္းဝတ္ထားတိုင္း
ရဟန္းဟု ဘုရားရွင္ မေဟာျကား စသည္မ်ားကို
ေတြ႕ျမင္ရေပမည္။❀ ❀ ❀
⃣ (၇)⃣
(၃) ကလ်ာဏဝဂ္ >>> မကၠဋဇာတ္ >>>
" ရေသ့ေယာင္ေဆာင္ေသာ ေမ်ာက္ကို ဘုရားအေလာင္းက
မီးစနွင့္ ပစ္ပံု …"
ဗာရာဏသီျပည္၌ ျဗဟၼဒတ္မင္း မင္းျပဳစဥ္
ဘုရားအေလာင္းသည္ ကာသိက ရြာငယ္တစ္ခုတြင္
ပုဏၰားမ်ိဳးျဖစ္၏။
မယားျဖစ္သူု ပုေဏၰးမသည္ သားတစ္ေယာက္ ဖြားျမင္၍
သားငယ္ ေျပးသြားႏိုင္ေသာအခါ ပုေဏၰးမသည္ ေသလြန္ေလ၏။
ပုဏၰားသည္ ပုေဏၰးမ အေလာင္းကို သၿဂၤ ိဳဟ္ၿပီး
ငါ့မွာ အိမ္ရာေထာင္ျခင္းျဖင့္ အက်ိဳးမရွိၿပီဟု လူေဘာင္ကို ၿငီးေငြ႔လ်က္
သားငယ္ကိုယူကာ က်န္ရစ္ေသာ ေဆြမ်ိဳးအေပါင္းကို စြန္႔လႊတ္ၿပီးလွ်င္
ဟိမ၀ႏၲာ အရပ္သို႔ သြား၍ ရေသ့ရဟန္းျပဳကာ ေနေလ၏။
မိုးအခါ၀ယ္ တစ္ေန႔သ၌ မိုးရြာသည္ရွိေသာ္
ခ်မ္းေအးသျဖင့္ မီးေမႊးလံႈၿပီးလွ်င္ သစ္ပ်ဥ္ျပားေပၚတြင္ အိပ္၏။
သားျဖစ္ေသာ ရေသ့ငယ္သည္ အဖရေသ့၏ ေျခတို႔ကို
ဆုပ္နယ္လ်က္ေန၏။
ထိုအခါ ေမ်ာက္တေကာင္သည္ အလြန္ခ်မ္းေအးသျဖင့္
ေက်ာင္းတြင္း၌ရွိေသာ မီးကိုျမင္လွ်င္ ငါသည္ ယခုအေနျဖင့္
ေက်ာင္းတြင္းသို႔ အကယ္၍ ၀င္ျငားအံ့၊ ငါ့ကို ေမ်ာက္ ေမ်ာက္ဟုဆိုကာ ႐ိုက္ပုတ္၍ နွင္ထုတ္သျဖင့္ မီးမလံႈရ ျဖစ္လတၱံ႔။ အေၾကာင္းတခုရွိသည္၊ ငါသည္ ရေသ့တို႔ အသြင္ကိုယူကာ ေက်ာင္းတြင္းသို႔၀င္၍ မီးလံႈမည္ဟု ႀကံစည္ကာ ရေသ့တို႔ သကၤန္းကို ၀တ္႐ံုၿပီးလွ်င္ ျခင္းေတာင္းႏွင့္ တံခ်ဴကို ကိုင္၍ ေက်ာင္းတံခါးရွိ ထန္းပင္ကိုမွီကာ ေဆာင့္ႀကိဳက္ထိုင္လ်က္ ေနေလ၏။
ရေသ့သည္ ထိုေမ်ာက္ကို ျမင္လွ်င္ ေမ်ာက္မွန္း မသိဘဲ
ရေသ့အိုတပါး ခ်မ္းသျဖင့္ မီးလံႈလာသည္ မွတ္ထင္လ်က္
ေက်ာင္းတြင္းသို႔ ၀င္ေစၿပီးလွ်င္ မီးလံႈေစမည္ဟု ႀကံစည္လ်က္ ဖခင္ရေသ့အား -
“ဖခင္ ရေသ့အိုတပါး ထန္းပင္ရင္းမွာ မွီေနပါ၏။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔မွာလည္း
မီးတင္းကုပ္ရွိပါ၏။ ခ်မ္းလာေသာ ထိုရေသ့အိုအား မီးတင္းကုပ္တြင္ မီးလံႈပါေစ -
ဟု ေျပာဆိုေလ၏။
ရေသ့ႀကီးလည္း သားရေသ့၏ စကားကိုၾကားလွ်င္ ထ၍
သစ္ရြက္မိုး ေက်ာင္းတံခါးတြင္ရပ္၍ ၾကည့္လတ္ေသာ္
ေမ်ာက္အျဖစ္ကိုသိ၍ သားရေသ့ငယ္အား >>>
“ခ်စ္သား … သီလရွိေသာ ရေသ့၏ မ်က္ႏွာကား ဤကဲ့သို႔မဟုတ္၊
ဤသတၱ၀ါကား ေမ်ာက္ျဖစ္၏။ ဤေမ်ာက္ ေက်ာင္းတြင္းသို႔ ၀င္သည္ရွိေသာ္
ေက်ာင္းကို ဖ်က္ဆီးလိမ့္မည္၊ မေခၚေလႏွင့္” ဟု ေျပာဆုိတားျမစ္ၿပီး
ရေသ့ေယာင္ေဆာင္ထားေသာ ေမ်ာက္အား ဤအရပ္တြင္
မေနလင့္ဟု မာန္ကာ မီးစတစ္ခုျဖင့္ ပစ္၍ ေျပးေစ၏။
ေမ်ာက္သည္ သကၤန္းကို စြန္႔၍ သစ္ပင္သို႔ တက္ကာ
ေတာသို႔၀င္ေလ၏။ ရေသ့ႀကီးလည္း ျဗဟၼ၀ိဟာရ တရားေလးပါးကို
ပြားမ်ား၍ ျဗဟၼာျပည္သို႔ လားရ၏။❀ ❀ ❀
⃣ (၈)⃣
(၉) အပါယိအမွဝဂ္ >>> ကုဟကဇာတ္
ဗာရာဏသီျပည့္ရွင္ ျဗဟၼဒတ္မင္း လက္ထက္က
ရြာသား တစ္ေယာက္သည္ ရေသ့တဦးကို ကိုးကြယ္ထား၏။
ထိုရြာသားသည္ ခိုးသားဓားျပေဘးေၾကာင့္ ေရြစင္နိကၡ တရာကို
ရေသ့၏ ေက်ာင္းအနီး၌ ေျမမွာျမႇဳတ္၍ ရေသ့ကို
ေစာင့္ေရွာက္ေပးရန္ မွာၾကား၏။
ရေသ့သည္ “ေရႊစင္နိကၡ တစ္ရာဆိုလွ်င္
လူေဘာင္မွာ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ လည္လည္ ေနႏိုင္ၿပီ”ဟု
ေကာက္က်စ္ေသာ အၾကံ အစည္ျဖစ္၍ ေရႊမ်ားကို
တျခားေနရာသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ ျမႇဳတ္ႏွံထား လိုက္၏။
မ႐ိုးသားေသာ စိတ္ျဖင့္ သူတပါး ပိုင္ေသာ
ပစၥည္းကို ေနရာ ေျပာင္းေရႊ႕မႈသည္ ခိုးယူျခင္းပင္ ျဖစ္၏။
ထို႔ေနာက္ ရေသ့သည္ " အေနၾကာလွ်င္ ဒကာတို႔အေပၚ
သံေယာဇဥ္ ျဖစ္တတ္သည္။ တစ္ျခား အရပ္သို႔ သြားေတာ့မည္"ဟု
ရြာသားကိုေျပာ၍ ထြက္ခြာရန္ ျပင္၏။ ဒကာသည္ သူၾကည္ညိဳေသာ ရေသ့ကို တားမရေသာေၾကာင့္ ရြာတံခါးအထိ လိုက္ပို႔ ႏႈတ္ဆက္၏။
ရေသ့သည္ အတန္ငယ္ သြားၿပီးေနာက္
ဒကာထံသို႔ ျပန္လာ၍ "ဒကာ သင့္အိမ္အမိုးက
သက္ငယ္ျမက္တစ္ပင္ ငါ့ဆံပင္ၾကားမွာ ၿငိပါလာသည္။
ရေသ့ရဟန္း မည္သည္ မေပးလွဴလွ်င္ ျမက္တစ္ပင္ကိုမွ် မယူေကာင္း"ဟုဆိုကာ ဆံက်စ္ၾကားမွ ျမက္ပင္ကို ဒကာအား ေပး၏။
ဒကာသည္ ရေသ့ကား ႐ိုးသားလွေပစြဟု
ေအာက္ေမ့ကာ ရေသ့ကို တိုး၍ ၾကည္ညိဳသြား၏။
ထို႔ေနာက္ ရေသ့သည္ ေနရာေျပာင္း၍ ခိုးဝွက္ထားေသာ
ေရႊတို႔ကို သြားယူ၏။
ထိုအခ်ိန္၌ ဒကာ၏အိမ္မွာ ဘုရားေလာင္း ေရာက္ရွိေန၏။
ဘုရားေလာင္းသည္ ရေသ့၏စကား၌ မ႐ိုးသားမႈကို
ေတြ႔ျမင္ရေသာေၾကာင့္ ေရႊတို႔ကို သြားၾကည့္ေစ၏။ မူလေနရာ၌ ေရႊမ်ား
မေတြ႔ရေတာ့၍ ရေသ့ေနာက္သို႔ အျမန္လိုက္ၾကရာ
ေရႊမ်ားႏွင့္တကြ ရေသ့ကို ဖမ္းမိေလ၏။❀ ❀ ❀
⃣ (၉)⃣
(၈)ကာသာဝဝဂ္ >>> ကာသာဝ ဇာတ္
ဗာရာဏသီမွ သူဆင္းရဲတဦးသည္ ဆင္စြယ္လုပ္ငန္း
ရွင္မ်ားအတြက္ ဆင္စြယ္ရွာရန္ ဟိမဝႏၱာသို႔ ဝင္၏။
သူဆင္းရဲသည္ သကၤန္းကို ျခံဳ၍ ဆင္တို႔ျကည္ညိဳေသာ
ရွင္ပေစၥက ဗုဒၶါ အသြင္ယူကာ ဆင္တို႔အနီးအနားကို
ကပ္၏။ ဆင္မ်ားက ရွင္ပေစၥက ဗုဒၶါ အမွတ္ျဖင့္
စိတ္ခ်လက္ခ်ျဖစ္ေသာအခါ ဆင္မ်ားကို သတ္ျပီး
ဆင္စြယ္တို႔ကို ေရာင္းခ်ေလ၏။
ဘုရားအေလာင္းဆင္မင္းသည္ ရိပ္စားမိ၍
သူဆင္းရဲကို ဖမ္းမိေသာအခါ ရဟႏၱာတို႔တံခြန္သဖြယ္ျဖစ္ေသာ
သကၤန္းကို အေလးအျမတ္ျပဳေသာအားျဖင့္ " သင္နွင့္ မအပ္စပ္
မသင့္ေလ်ာ္ေသာ သကၤမ္းကိုျခံဳကာ ယုတ္မာဘိ၏။ယေန႔မွစ၍
ဤေနရာသို႔ မလာနွင့္ အကယ္၍ လာခဲ႔လ်ွင္ အသက္ေပ်ာက္မည္"ဟု
ျကိမ္းေမာင္းကာ အသက္ခ်မ္းသာ ေပးလိုက္ေလ၏။❀ ❀ ❀
⃣ (၁၀)⃣
" ရဟန္းျဖစ္ေစ လူျဖစ္ေစ အက်င့္ အေရးျကီးပံု "
တိပိဋက >>> သုတၱန္ပိဋက >>>
အဂၤုတၱရနိကာယ္ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္ >>>
မဟာဝဂၢသံယုတ္ >>> ၃-မိစၧတၱဝဂ္ >>>
၄-ဒုတိယ ပဋိပဒါသုတ္ >>>
ရဟန္းတို႔ လူ၏ အက်င့္ျဖစ္ေစ၊ ရဟန္း၏ အက်င့္ျဖစ္ေစ
မွားေသာအက်င့္ ကိုငါဘုရား မခ်ီးမြမ္း။
ရဟန္းတို႔ လူ၏ အက်င့္ျဖစ္ေစ၊ ရဟန္း၏ အက်င့္ျဖစ္ေစ မွန္ေသာအက်င့္ကို ငါဘုရား ခ်ီးမြမ္း၏။ ရဟန္းတို႔ လူျဖစ္ေစ၊ ရဟန္းျဖစ္ေစ ေကာင္းစြာ က်င့္သည္ရွိေသာ္ ေကာင္းစြာ က်င့္ျခင္းဟူေသာအေၾကာင္းေၾကာင့္ အသင့္အားျဖင့္ ျဖစ္ေသာ (အရိယမဂ္) ကုသိုလ္တရားကို ၿပီးေစႏိုင္၏။❀ ❀ ❀
⃣ (၁၁)⃣
" သကၤန္းဝတ္တိုင္း ရဟန္းဟု ဘုရားရွင္မေဟာျကား "
တိပိဋက >>> သုတၱန္ပိဋက >>> မဇၥ်ိမနိကာယ္
မူလပ႑ာသပါဠိေတာ္ >>> (၄) မဟာယမကဝဂ္ >>>
(၁၀) ခုေျမာက္ စူဠအႆပုရသုတ္ >>>
" ရဟန္းတို႔ ခ်ဳပ္စပ္ထားေသာ အဝတ္ကို ေဆာင္သူအား
ခ်ဳပ္စပ္ထားေသာ အဝတ္ကိုေဆာင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ရဟန္းအျဖစ္ကို
ငါ မေဟာေပ။ "
"ရဟန္းတို႔ ခ်ဳပ္စပ္ထားေသာအဝတ္ကို ဝတ္႐ံုထားေသာ္လည္း
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ေရွး႐ႈၾကံစည္ျခင္းမ်ားသူ, ဖ်က္ဆီးလိုစိတ္ရွိသူ, အမ်က္ထြက္ေလ့ရွိသူ, ရန္ၿငိဳးဖြဲဲ႕ျခင္းရွိသူ, ဂုဏ္ေက်းဇူးကို ေခ်ဖ်က္ျခင္းရွိသူ, ဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္းရွိသူ, မနာလိုျခင္းရွိသူ, ဝန္တိုျခင္းရွိသူ,
စဥ္းလဲေကာက္က်စ္ျခင္းရွိသူ, လွည့္ပတ္ျခင္းရွိသူ, အလိုဆိုးရွိသူ,
အယူမွားရွိသူတို႔ကို ငါေတြ႕ျမင္ေနရေသာေၾကာင့္ ခ်ဳပ္စပ္ထားေသာ
အဝတ္ကိုဝတ္႐ံုသူအား ခ်ဳပ္စပ္ထားေသာ အဝတ္ကို ဝတ္႐ံုျခင္းမွ်ျဖင့္
ရဟန္းအျဖစ္ကို ငါ မေဟာေပ။ "❀ ❀ ❀
⃣ (၁၂) ⃣
____________________________________________
ဤမ်ွျဖင့္ စာရွဳသူအေနနွင့္
___________________________________
ဘုရားကို ေစတီကြယ္ တရားကို စာေပကြယ္
သံဃာကို ဘုန္းျကီးကြယ္ ဘုန္းျကီးကို
သကၤန္းကြယ္ ဆိုသည္နွင့္
သကၤန္းဝတ္တိရစၧာန္နွင့္လူယုတ္မာမ်ားအေျကာင္းကို
ထိုက္သင့္သေလာက္ သိျမင္ေလာက္ျပီဟု ေမ်ွာ္လင့္ရင္း
" သကၤန္းဝတ္တိရစၧာန္နွင့္လူယုတ္မာမ်ား " စာစုကို
နိဂံုး ခ်ဳပ္လိုက္ရေပေတာ့သည္။
ေမာင္သုခ
(28-May-2017)
credit photo. org uploader
No comments:
Post a Comment