Sunday, December 4, 2016

ေထရဝါဒ_ရဟန္းေတာ္ေတြေငြကိုင္တာဘုရားေဟာနဲ႕ညီညြတ္ပါရဲ႕လား

" #ေထရဝါဒ_ရဟန္းေတာ္ေတြ_ေငြကိုင္တာ_
#ဘုရားေဟာနဲ႕_ညီညြတ္ပါရဲ႕လား"…???

" #ေထရဝါဒ_ရဟန္းေတာ္ေတြ_ေငြကိုင္တာ_
#ဘုရားရွင္ရဲ႕_ဓမၼဝိနယကို_ေဖာက္ဖ်က္တာလား "…???

(၁)

#တရားေတာ္သည္_ပြင့္လင္းေသာ္သာတင့္တယ္

ဘုရားရွင္က သုတၱန္ပိဋက >>> ပဋိစၧႏၷသုတ္ မွာ
ရဟန္းတို႔ ျမတ္စြါဘုရား ေဟာျကားေသာ တရားေတာ္သည္
ပြင့္လင္းေသာ္သာ တင့္တယ္၏။ဖံုးကြယ္္ေသာ္ မတင့္တယ္
ဆိုျပီးေဟာျကားထားတာ ေအာက္ပါအတိုင္း
အလြန္ထင္ရွားပါတယ္။

တိပိဋက >>> သုတၱန္ပိဋက >>>
(၃) အဂၤုတၱရနိကာယ္ အဂၤုတၱိဳရ္ ပါဠိေတာ္ >>>
တိကနိပါက္ ကုသိနာရဝဂ္ >>> (၉) ပဋိစၧႏၷသုတ္ >>>
ပါဠိေတာ္ >>>>

''တီဏိမာနိ၊ ဘိကၡေဝ၊ ဝိဝဋာနိ ဝိေရာစႏၲိ၊ ေနာ ပဋိစၧႏၷာနိ။ ကတမာနိ တီဏိ? စႏၵမ႑လံ၊ ဘိကၡေဝ၊ ဝိဝဋံ ဝိေရာစတိ၊ ေနာ ပဋိစၧႏၷံ၊ သူရိယမ႑လံ၊ ဘိကၡေဝ၊ ဝိဝဋံ ဝိေရာစတိ၊ ေနာ ပဋိစၧႏၷံ၊ တထာဂတပၸေဝဒိေတာ ဓမၼဝိနေယာ၊ ဘိကၡေဝ၊ ဝိဝေဋာ ဝိေရာစတိ၊ ေနာ ပဋိစၧေႏၷာ။ ဣမာနိ ေခါ၊ ဘိကၡေဝ၊ တီဏိ ဝိဝဋာနိ ဝိေရာစႏၲိ၊ ေနာ ပဋိစၧႏၷာနီ''တိ။

" ရဟန္းတို႔  ဤသံုးမ်ိဳးတို႔သည္ ပြင့္လင္းကုန္ေသာ္သာ
တင့္တယ္ကုန္၏။ဖံုးကြယ္ကုန္ေသာ္ မတင့္တယ္ကုန္။
အဘယ္သံုးမ်ိဳးတို႔နည္း ဟူမူ >>>
ရဟန္းတို႔ လဝန္းသည္ ပြင့္လင္းေသာ္သာ တင့္တယ္ကုန္၏။
ဖံုးကြယ္ေသာ္ မတင့္တယ္။ရဟန္းတို႔ ေနဝန္းသည္
ပြင့္လင္းေသာ္သာ တင့္တယ္္၏။
ဖံုးကြယ္ေသာ္ မတင့္တယ္။ရဟန္းတို႔ ျမတ္စြါဘုရား
ေဟာျကားေသာ တရားေတာ္သည္ ပြင့္လင္းေသာ္သာ
တင့္တယ္၏။ဖံုးကြယ္္ေသာ္ မတင့္တယ္။
ရဟန္းတို႔  ဤသံုးမ်ိဳးတို႔သည္ ပြင့္လင္းကုန္ေသာ္သာ
တင့္တယ္္ကုန္၏။ဖံုးကြယ္ကုန္ေသာ္ မတင့္တယ္ကုန္။ "

(၂)

#ဆင္ျခင္စရာ

ဒီေတာ့ကာ ဘယ္သူ႔မ်က္နွာမွ မေထာက္ဘဲ
ဘုရားရွင္ ရဲ႕ တရားေတာ္သာ ေထာက္ျပီး
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ >>>

" ေထရဝါဒ ရဟန္းေတာ္ေတြ
ေငြကိုင္တာ ဘုရားေဟာနဲ႕ မညီညြတ္ပါဘူး"

" ေထရဝါဒ ရဟန္းေတာ္ေတြ ေငြကိုင္တာဟာ
ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဓမၼဝိနယကို ေဖာက္ဖ်က္တာပါပဲ "

ဒါက္ို ဘုရားရွင္ေဟာျကားတဲ႔   ဝိနည္းပါဠိေတာ္မွာေရာ
သုတၱန္ပါဠိေတာ္မွာေရာ ထင္ရွားစြါ ျမင္ေတြ႔နိုင္ပါတယ္။
ဝိနည္းေတာ္ပါ သိကၡာပုဒ္ေတြနဲ႔ ျငိစြန္းျပီးအာ
ပတ္သင့္တာကိုေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္း
ျမင္ေတြ႔နိုင္ပါတယ္။

ဝိနည္းပါဠိေတာ္ >>> ပါစိတ္ပါဠိေတာ္>>>
ဘိကၡဳပါစိတ္ >>> နိႆဂၢိပါစိတ္ သိကၡာပုဒ္ >>>
(၂ ) ေကာသိယဝဂ္ >>> (၈) ႐ူပိယသိကၡာပုဒ္

"'အၾကင္ ရဟန္းသည္ ေရႊ ေငြကို (ကိုယ္တိုင္ေသာ္လည္း) ခံယူ ျငားအံ့၊ (သူတစ္ပါးကိုေသာ္လည္း) ခံယူေစျငားအံ့၊ အနီး၌ ခ်ထားအပ္သည္ ကိုေသာ္လည္း သာယာျငားအံ့၊ (ထိုရဟန္းအား) နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္သင့္၏''

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

ဝိနည္းပါဠိေတာ္ >>> ပါစိတ္ပါဠိေတာ္>>>
ဘိကၡဳပါစိတ္ >>> (၉) ရတနဝဂ္ >>> ရတန သိကၡာပုဒ္

ရတနာကိုျဖစ္ေစ ရတနာဟု သမုတ္အပ္ေသာ ပစၥည္းကိုျဖစ္ေစ
ကိုယ္တိုင္ေကာက္ယူလ်ွင္ (သို႔) အေကာက္ယူခိုင္းလ်ွင္
ရတနသိကၡာပုဒ္နဲ႔ ျငိျပီး ပါစိတ္အာပတ္သင့္ပါတယ္။

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

ဘုရားရွင္ရဲ႕ သာသနာေတာ္ဟာ
ပြင့္လင္းတန္သေလာက္ မပြင့္လင္းပါဘဲ
ထြန္းကားပ်ံ႕နွံ႔သင့္သေလာက္ မထြန္းကားတာဟာလည္း
တိမ္ညိဳတိမ္ညစ္နဲ႔ အလားသ႑ာန္ တူတဲ႔
အရာေတြဖံုးအုပ္ေနတာေျကာင့္ပါပဲ။

ရဟန္း သံဃာမ်ား အေနနဲ႔
တဖက္ကေန ျကည့္ျပန္ရင္လည္း
ခရီးသည္တင္ကား စပါယ္ယာကေတာင္
ရဟန္းအတြက္ ယာဥ္စီးခကိုပါ
#ဘုန္းျကီးေခါင္းမေခါက္ရံုတမယ္အတင္းအဓမၼ
ေတာင္းေနျကတဲ႔ ဒီနိုင္ငံမွာ ေငြမကိုင္ဘဲ
ငါတို႔ ခရီးဘယ္လိုသြားမလဲ .???

လမ္းေလ်ွာက္ ရမွာလား …???

စာသင္သား ရဟန္းမ်ား လိုအပ္တဲ႔ စာေပက်မ္းဂန္ကို
ေငြမရွိဘဲ ငါတို႔ ဘယ္လို ဝယ္မလဲ …???

ရဟန္းေတြ ေဖ့စ္ဘုတ္သံုးဖို႔ ဖုန္းေငြျဖည့္ကဒ္လိုရင္
ေငြမရွိဘဲ ဘယ္သူထည့္ေပးမွာလဲ …???

ေငြမရွိဘဲ မင္းဘုန္းျကီး သံုးလေလာက္
လာဝတ္ျကည့္ပါလား …???  :D

ဆိုတာေတြဟာလည္း ျပန္လည္ေမးျမန္းစရာ ျဖစ္ေနတာကို
ျမင္ေတြ႔ရပါတယ္။

(၃)

#မင္း_အကူအညီနွင့္သာသနာ

ဒီေနရာမွာ သေျပကန္ဆရာေတာ္ျကီး မိန္႔တာလည္း
ေအာက္ပါအတိုင္း မွတ္သားစရာ ေကာင္းပါတယ္။

"မင္း၏ အကူအညီနွင့္ သာသနာ "

မင္းမ်ား တရားမေစာင့္လ်ွင္ေသာ္လည္းေကာင္း-
အုပ္ခ်ဳပ္ေရး မတတ္လ်ွင္ေသာ္လည္းေကာင္း-
တိုင္းသူျပည္သား လူအမ်ား ဆင္းရဲဒုကၡ ေရာက္ျကရ၏။
တိုးတက္ျကီးပြါးမွဳ မရနိုင္-သာသနာလည္း မင္းမ်ား၏
အကူအညီကိုရေသာ္ ပို၍ ျကီးပြါးတိုးတက္နိုင္၏။

လတ္တေလာ အေျခအေနကိုျကည့္ရင္
တိုင္းျပည္အကူးအေျပာင္းကာလ အစိုးရသစ္ဟာလည္း
လသားသာသာ ရွိေသးတာမို႔ တစစနဲ႔ေတာ့
သာသနာကို မွန္ကန္ေသာနည္းနဲ႔ ေထာက္ပံ႔နိုင္လာဖို႔
ေမ်ွာ္လင့္စရာပါပဲ။မွန္ကန္ေသာနည္းဆိုတာက
အာဏာစက္ ဓမၼစက္ ပူးေပါင္းျပီး ဘုရားရွင္ရဲ႕
ဓမၼဝိနယနဲ႔ အညီ သာသနာေတာ္ကို
ခ်ီးေျမွာက္ ေထာက္ပံ႔တာကို ဆိုလိုရင္းပါပဲ။

ဘုရားရွင္ မဏိစူဠကသုတ္ မွာ ေဟာထားတာက >>>
ရြာသူႀကီး စင္စစ္ေသာ္ကား ငါသည္ ဤသို႔ ေဟာ၏-
ျမက္ကိုအလိုရွိေသာ သူသည္ ျမက္ကို ရွာသင့္၏၊
သစ္သားကို အလိုရွိေသာ သူသည္ သစ္သားကို ရွာသင့္၏၊
လွည္းကို အလိုရွိေသာ သူသည္ လွည္းကို ရွာသင့္၏၊။
(အလုပ္သမား) ေယာက်္ားကို အလိုရွိေသာ သူသည္
(အလုပ္သမား) ေယာက်္ားကို ရွာသင့္၏။

ရြာသူႀကီး {{အဘယ္နည္းႏွင့္မွ် ေရႊေငြကို သာယာသင့္၏၊ ရွာသင့္၏}}
ဟူ၍ ငါဘုရား မေဟာ ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

ဒီလုိဆိုေတာ့ကာ
အစိုးရမင္းမ်ားကစတင္ျပီး ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဓမၼဝိနယကို
ေဖာက္ဖ်က္ျပီး သာသနာကို ေထာက္ပံ႔တာကေတာ့
သာသနာျပဳတယ္ မမည္ဘဲ သာသနာဖ်က္တယ္သာ
မည္တတ္တာေလးလည္း သတိျပဳ ဆင္ျခင္စရာပါပဲ။

(၄)

#ဆရာျကီးဓမၼာစရိယ_ဦး​ေဌးလႈိင္​၏အျမင္

ဒီအေျကာင္းနဲ႔ ပက္သက္ျပီး ဆရာျကီး ဓမၼာစရိယဦး​ေဌးလႈိင္​ရဲ႕
ဘုန္​းႀကီးမ်ား​ေငြအလွဴခံမႈ၌ ရႈျမင္​သုံးသပ္​ခ်က္​ဟာလည္း
အသိအျမင္တိုးစရာပါပဲ။

ဆရာျကီး ဓမၼာစရိယဦး​ေဌးလႈိင္​၏
ဘုန္​းႀကီးမ်ား​ေငြအလွဴခံမႈ၌ ရႈျမင္​သုံးသပ္​ခ်က္​ >>>

သာသနာတုိးတက္​​ေစလုိ​သည္​ မွန္​​ေသာ္​လည္​း
​ေ႐ႊ​ေငြအလွဴသည္​ သာသနာဖ်က္​လက္​နက္​ႀကီးပင္​ ျဖစ္​သည္​။
ဝိနည္​း​ေဒသနာ​ေတာ္​၌ အတင္​းအၾကပ္​တားျမစ္​ၿပီး ျဖစ္​၏။

သဠာယတနဝဂၢသံယုတ္​ပါဠိ​ေတာ္​ မဏိစူဠကသုတ္​ ၌ ရဟန္​းတုိ႔သည္​ ​ေ႐ႊ​ေငြကုိ မည္​သည္​့နည္​းနွင္​့မ်ွ မရွာမွီးအပ္​၊ ​ေ႐ႊ​ေငြအပ္​လ်င္​ ကာမဂုဏ္​ငါးပါးလည္​း အပ္​​ေတာ့သည္​၊ (ဝါ) ​ေ႐ႊ​ေငြအပ္​လ်ွင္​ မိန္​းမလည္​း အပ္​​ေတာ့သည္​။ ကာမဂုဏ္​ငါးပါးလက္​ခံလ်ွင္​လည္​း ရဟန္​းပင္​ မမည္​​ေတာ့ ဟု ​ေဟာ​ေတာ္​မူခဲ့၏။

ျမန္​မာျပည္​ သာသနာ၌ အခ်ဳိ႕​ေသာ ရဟန္​းတုိ႔သည္​ ထုိအခါ ( မင္​းတုန္​းမင္​းလက္​ထက္​ မင္​းမႈထမ္​းမ်ား ​ေငြလွဴသည္​့အခါ) မွ စ၍ အလြန္​အျပစ္​ႀကီး​ေလး​ေသာ ဥပ​ေဒႀကီးကုိ ​ေက်ာခုိင္​းစ ျပဳလာၾက၏။ ခ်ဳိး​ေဖာက္​ရန္​ အတင္​့ရဲလာၾက၏။ ထုိ​ေငြကုိင္​မႈ​ေၾကာင္​့ပင္​ ဒုတိယသဂၤါယနာတင္​၍ အ​ေရးယူခဲ့ရသည္​ကုိပင္​​ ​ေမ့​ေလ်ာ႔ၾက​ေလၿပီ။

ပစၥည္​​း​ေလးပါး ျပည္​့စုံ​ေနလ်ွင္​ အဘယ္​အရာ လုိပါ​ေသးခ်ိမ္​့နည္​း၊
ပစၥည္​း​ေလးပါးကုိပင္​ လုိအပ္​သည္​ထက္​ ပုိလ်ွံ​ေနပါမူ ဘုရားမၾကဳိက္​ပါ​ေခ်၊

ယ​ေန႔ ပစၥကၡသာသနာ၌ ယင္​း​ေငြလွဴမႈႀကီးကုိ
ရွင္​​ေရာ လူပါ နွစ္​နွစ္​ကာကာႀကီး စဥ္​းစားသင္​့ၾကၿပီ၊
စဥ္​းစားသင္​့​ေကာင္​းလွပါ၏။

ဘုရားရွင္​၏ အမိန္​႔​ေတာ္​ကား
ဆင္​​ေျခ ဆင္​လက္​ တက္​စရာမရွိ၊​ေရွာင္လႊဲရန္​ ဥပါယ္​မဝင္​သာ။
တုိက္​ရုိက္​ စင္​းစင္​းႀကီး ​ေျဖာင္​့​ေျဖာင္​့ႀကီးသာတည္​း။

ဝိနည္​းပညတ္​တုိ႔ကား အာဏာ​ေဒသနာျဖစ္​သည္​ကုိ သတိမူသင္​့​ေပသည္​။
(ရဟႏၲာနွင္​့ ပုဂၢဳိလ္​ထူးမ်ား စာ- ၁၃၅ )

(၅)

#ပါဠိ_ပိဋကတ္ေတာ္

ေအာက္ပါ ပိဋကတ္ အကိုးအကားေတြကိုျကည့္ရင္
ဘုရားရွင္ဟာ ရဟန္းေတြ ေငြကိုင္တာကို
မလိုလားေျကာင္း အလြန္ကို ထင္ရွားလြန္းလွပါတယ္။

တိပိဋက >>> သုတၱန္ ပိဋက နိကယ္ငါးရပ္ >>>
သဠာယတန၀ဂၢသံယုတ္ ပါဠိေတာ္ >>>(၈) ဂါမဏိသံယုတ္ >>>
(၁၀) မဏိစူဠကသုတ္ >>>  ပါဠိေတာ္ >>>

မဏိစူဠကသုတၱံ

ဧကံ သမယံ ဘဂဝါ ရာဇဂေဟ ဝိဟရတိ ေဝဠဳဝေန ကလႏၵကနိဝါေပ။ ေတန ေခါ ပန သမေယန ရာဇေႏၲပုေရ ရာဇပရိသာယ သႏၷိသိႏၷာနံ သႏၷိပတိတာနံ အယမႏၲရာကထာ ဥဒပါဒိ -- ''ကပၸတိ သမဏာနံ သက်ပုတၱိယာနံ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ သာဒိယႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ ပဋိဂၢဏွႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတ''ႏၲိ!

ေတန ေခါ ပန သမေယန မဏိစူဠေကာ ဂါမဏိ တႆံ ပရိသာယံ နိသိေႏၷာ ေဟာတိ။ အထ ေခါ မဏိစူဠေကာ ဂါမဏိ တံ ပရိသံ ဧတဒေဝါစ -- ''မာ အေယ်ာ
ဧဝံ အဝစုတၳ။ န ကပၸတိ သမဏာနံ သက်ပုတၱိယာနံ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ န သာဒိယႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နပၸဋိဂၢဏွႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နိကၡိတၱမဏိသုဝဏၰာ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ အေပတဇာတ႐ူပရဇတာ''တိ။ အသကၡိ ေခါ မဏိစူဠေကာ ဂါမဏိ တံ ပရိသံ သညာေပတုံ။ အထ ေခါ မဏိစူဠေကာ ဂါမဏိ ေယန ဘဂဝါ ေတႏုပသကၤမိ၊ ဥပသကၤမိတြာ ဘဂဝႏၲံ အဘိဝါေဒတြာ ဧကမႏၲံ နိသီဒိ။ ဧကမႏၲံ နိသိေႏၷာ ေခါ မဏိစူဠေကာ ဂါမဏိ ဘဂဝႏၲံ ဧတဒေဝါစ -- ''ဣဓ၊ ဘေႏၲ၊ ရာဇေႏၲပုေရ ရာဇပရိသာယ သႏၷိသိႏၷာနံ သႏၷိပတိတာနံ အယမႏၲရာကထာ ဥဒပါဒိ -- 'ကပၸတိ သမဏာနံ သက်ပုတၱိယာနံ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ သာဒိယႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ ပဋိဂၢဏွႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတ'ႏၲိ။ ဧဝံ ဝုေတၱ၊ အဟံ၊ ဘေႏၲ၊ တံ ပရိသံ ဧတဒေဝါစံ -- 'မာ အေယ်ာ ဧဝံ အဝစုတၳ။ န ကပၸတိ သမဏာနံ သက်ပုတၱိယာနံ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ န သာဒိယႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နပၸဋိဂၢဏွႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ (သံ၊၂၊၅၁ဝ) ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နိကၡိတၱမဏိသုဝဏၰာ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ အေပတဇာတ႐ူပရဇတာ'တိ။ အသကၡႎ ခြါဟံ၊ ဘေႏၲ၊ တံ ပရိသံ သညာေပတုံ။ ကစၥာဟံ၊ ဘေႏၲ၊ ဧဝံ ဗ်ာကရမာေနာ ဝုတၱဝါဒီ ေစဝ ဘဂဝေတာ ေဟာမိ၊ န စ ဘဂဝႏၲံ အဘူေတန အဗ႓ာစိကၡာမိ၊ ဓမၼႆ စာႏုဓမၼံ ဗ်ာကေရာမိ၊ န စ ေကာစိ သဟဓမၼိေကာ ဝါဒါႏုဝါေဒါ ဂါရယွံ ဌာနံ အာဂစၧတီ''တိ?

''တဂၣ တြံ၊ ဂါမဏိ၊ ဧဝံ ဗ်ာကရမာေနာ ဝုတၱဝါဒီ ေစဝ ေမ ေဟာသိ၊ န စ မံ အဘူေတန အဗ႓ာစိကၡသိ၊ ဓမၼႆ စာႏုဓမၼံ ဗ်ာကေရာသိ၊ န စ ေကာစိ သဟဓမၼိေကာ ဝါဒါႏုဝါေဒါ ဂါရယွံ ဌာနံ အာဂစၧတိ။ န ဟိ၊ ဂါမဏိ၊ ကပၸတိ သမဏာနံ သက်ပုတၱိယာနံ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ န သာဒိယႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နပၸဋိဂၢဏွႏၲိ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတ႐ူပရဇတံ၊ နိကၡိတၱမဏိသုဝဏၰာ သမဏာ သက်ပုတၱိယာ အေပတဇာတ႐ူပရဇတာ။ ယႆ ေခါ၊ ဂါမဏိ၊ ဇာတ႐ူပရဇတံ ကပၸတိ၊ ပၪၥပိ တႆ ကာမဂုဏာ ကပၸႏၲိ။ ယႆ ပၪၥ ကာမဂုဏာ ကပၸႏၲိ ဧကံေသေနတံ၊ ဂါမဏိ၊ ဓာေရယ်ာသိ အႆမဏဓေမၼာ အသက်ပုတၱိယဓေမၼာတိ။ အပိ စာဟံ၊ ဂါမဏိ၊ ဧဝံ ဝဒါမိ -- တိဏံ တိဏတၳိေကန ပရိေယသိတဗၺံ၊ ဒါ႐ု ဒါ႐ုတၳိေကန ပရိေယသိတဗၺံ၊ သကဋံ သကဋတၳိေကန ပရိေယသိတဗၺံ၊ ပုရိေသာ ပုရိသတၳိေကန ပရိေယသိတေဗၺာ။ နေတြဝါဟံ၊ ဂါမဏိ၊ ေကနစိ ပရိယာေယန 'ဇာတ႐ူပရဇတံ သာဒိတဗၺံ ပရိေယသိတဗၺ'ႏၲိ ဝဒါမီ''တိ

…………………………………………………………………

တိပိဋက >>> သုတၱန္ ပိဋက နိကယ္ငါးရပ္>>>
သဠာယတန၀ဂၢသံယုတ္ ပါဠိေတာ္ >>>(၈) ဂါမဏိသံယုတ္ >>>
(၁၀) မဏိစူဠကသုတ္ >>>  ျမန္မာျပန္ >>>

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ ရွဥ့္နက္တို႔ကို အစာေကြၽးရာ ျဖစ္ေသာေဝဠဳဝန္ေက်ာင္း၌ (သီတင္းသံုး) ေနေတာ္မူ၏၊ ထိုအခါ နန္းေတာ္တြင္ အညီအညြတ္ စုေဝးထိုင္ေနေသာမင္းပရိသတ္၌ ”သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔အား ေရႊေငြသည္ အပ္၏၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို သာယာကုန္၏၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို ခံယူကုန္၏ ”ဟူေသာ အၾကားစကားသည္ ျဖစ္ေပၚ၏။

ထိုအခါ မဏိစူဠကရြာသူႀကီးသည္ ထိုပရိသတ္၌ ထိုင္လ်က္ ရွိ၏၊ ထိုအခါ မဏိစူဠကရြာသူႀကီးသည္ထိုပရိသတ္ကို ”အရွင္တို႔ ဤသို႔ မဆိုၾကကုန္လင့္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔အား ေရႊေငြသည္ မအပ္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို မသာယာကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို မခံယူကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေက်ာက္မ်က္ႏွင့္ ေရႊေငြကို ပယ္ထားကုန္၏၊ ေရႊေငြမွ ကင္းကုန္၏ ”ဟု ေျပာေလ၏။ မဏိစူဠကရြာသူႀကီးသည္ ထိုပရိသတ္ကိုသိေစျခင္းငွါ စြမ္းႏိုင္ေလ၏။

ထို႔ေနာက္ မဏိစူဠကရြာသူႀကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ရွိခိုး၍ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ”ျမတ္စြာဘုရား ယခု နန္းေတာ္တြင္းဝယ္ စုေဝးထိုင္ေနေသာ မင္းပရိသတ္၌ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔အား ေရႊေငြသည္ အပ္၏၊ သာကီဝင္မင္းသားျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို သာယာကုန္၏၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို ခံယူကုန္၏”ဟူေသာ ဤအၾကားစကားသည္ ျဖစ္ေပၚ၏။

အသွ်င္ ဘုရား ဤသို႔ ဆိုေသာ္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ထိုပရိသတ္ကို ”အရွင္တို႔ ဤသို႔ မဆိုၾကကုန္လင့္၊ ့သာကီဝင္မင္း သား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔အား ေရႊေငြသည္ မအပ္၊ သာကီဝင္မင္းသားျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို မသာယာကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသားျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား ရဟန္းတို႔သည္ ေရႊေငြကို မခံယူကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေက်ာက္မ်က္ႏွင့္ ေရႊေငြကို ပယ္ထားကုန္၏၊ ေရႊေငြမွ ကင္းကုန္၏ ”ဟုေျပာပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ ထိုပရိသတ္ကို သိေစျခင္းငွါ စြမ္းႏိုင္ပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရားအကြၽႏ္ုပ္သည္ ဤသို႔ ဆိုေသာ္ ျမတ္စြာ ဘုရား၏ စကားေတာ္အတိုင္း ဆိုသည္လည္း ျဖစ္ပါ၏ေလာ၊ ျမတ္စြာဘုရားကို မဟုတ္မမွန္ မစြပ္စြဲသည္ မည္ပါ၏ေလာ၊ တရားေတာ္အား ေလ်ာ္ေသာ တရားကိုလည္းဆိုသည္ မည္ပါ၏ေလာ၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ ဝါဒကို အတုယူ၍ ေျပာျခင္းသည္ အေၾကာင္းႏွင့္ တကြျဖစ္၍ အကဲ့ရဲ႕ခံရျခင္းသို႔ အနည္းငယ္မွ် မေရာက္ဘဲ ရွိပါ၏ေလာဟု ေလွ်ာက္၏။

ရြာသူႀကီး စင္စစ္ သင္သည္ ဤသို႔ ဆိုေသာ္ ငါ၏ စကားအတိုင္း ဆိုသည္လည္း ျဖစ္၏၊ ငါ့ကိုမဟုတ္မွန္ မစြပ္စြဲသည္လည္း ျဖစ္၏၊ တရားေတာ္အား ေလ်ာ္ေသာ တရားကို ဆိုသည္လည္း မည္၏၊ ငါ၏ ဝါဒကို အတုယူ၍ ေျပာျခင္းသည္ အေၾကာင္းႏွင့္ တကြျဖစ္၍ အကဲ့ရဲ႕ခံရျခင္းသို႔ အနည္းငယ္မွ် မေရာက္။ ရြာသူႀကီး မွန္၏၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔အား #ေရႊေငြသည္မအပ္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ #ေရႊေငြကိုမသာယာကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ #ေရႊေငြကို မခံယူကုန္၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားရဟန္းတို႔သည္ ေက်ာက္မ်က္ႏွင့္ ေရႊေငြကို ပယ္ထားကုန္၏၊ #ေရႊေငြမွကင္းကုန္၏။ ရြာသူႀကီး #ေရႊေငြကိုအပ္ေသာသူအားကာမဂုဏ္ငါးပါးတို႔သည္အပ္ကုန္၏၊ ကာမဂုဏ္ငါးပါးအပ္ေသာ သူကို စင္စစ္အားျဖင့္ ”ရဟန္းသေဘာ မရွိ၊ သာကီဝင္မင္းသား ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားသေဘာ မရွိ”ဟု မွတ္ေလေလာ့။ ရြာသူႀကီး စင္စစ္ေသာ္ကား ငါသည္ ဤသို႔ ေဟာ၏-”ျမက္ကိုအလိုရွိ ေသာ သူသည္ ျမက္ကို ရွာသင့္၏၊ သစ္သားကို အလိုရွိေသာ သူသည္ သစ္သားကို ရွာသင့္၏၊ လွည္းကို အလိုရွိေသာ သူသည္ လွည္းကို ရွာသင့္၏၊ (အလုပ္သမား) ေယာက်္ားကို အလိုရွိေသာသူသည္ (အလုပ္ သမား) ေယာက်္ားကို ရွာသင့္၏ ”၊ ရြာသူႀကီး ”အဘယ္နည္းႏွင့္မွ် ေရႊေငြကိုသာယာသင့္၏၊ ရွာသင့္၏ ” ဟူ၍ ငါဘုရား မေဟာဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

(၆)

#နိဂံုးခ်ဳပ္

" ေထရဝါဒ ရဟန္းေတာ္ေတြ ေငြကိုင္တာ
ဘုရားေဟာနဲ႕ ညီညြတ္ပါရဲ႕လား " …???

" ေထရဝါဒ ရဟန္းေတာ္ေတြ ေငြကိုင္တာ
ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဓမၼဝိနယကို ေဖာက္ဖ်က္တာလား "…???ဆိုတာကို
နိဂံုးခ်ဳပ္အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ေတာ့ သာသနာေတာ္ဟာ
အလြန္ကို တိမ္ညိဳတိမ္ညစ္ေတြ ဖံုးအုပ္ေနတယ္ဆိုတာကေတာ့
ထင္ရွားလွပါတယ္။

ဘုရားရွင္ သာသနာကို ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္ေတြ တကယ္ခ်စ္ျမတ္နိုးရင္
ဘုရားရွင္ေဟာျကားခဲ႔တဲ႔ ဓမၼဝိနယနဲ႔ အညီ ေထာက္ပံ႔ခ်ီးေျမွာက္
သာသနာျပဳတာဟာ ဘုရားေဟာနဲ႔ အညီ သာသနာျပဳရာ
ေရာက္ျပီး စစ္မွန္ေသာ သာသနာျပဳတယ္ မည္ပါတယ္။

ဆန္႔က်င္ဘက္ ျပဳမူရင္ေတာ့ သာသနာျပဳတာထက္
သာသနာဖ်က္ရာ ေရာက္တတ္တာမို႔ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာဝင္
ရဟန္းရွင္လူ မင္းစိုးရာဇာ ဆရာ ဒါယကာ ဒါယကာမမ်ား
ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ျကီး ေလးအသေခ်ၤ ကမၻာတသိန္း
ပါရမီေတာ္ျကီးနဲ႔ ထားရစ္ခဲ႔တဲ႔ ေထရဝါဒ ဗုဒၶ သာသနာေတာ္ကို
စစ္မွန္ေသာ သာသနာျပဳျခင္းမ်ိဳးျဖင့္ သာသနာျပဳနိုင္ျကပါေစေျကာင္း
တိုက္တြန္းေရးသားလိုက္ရပါတယ္။

                               ေမာင္သုခ
                              (29- Nov- 2016)

No comments:

Post a Comment